Critica – 6 desembre 1962 – La Vanguardia – Liceu – AIDA – … Les escenes de ball, Joan Magriñà les havia renovat i treballat molt, i van resultar extraordinàriament vistoses i de magnífica exhibició especialment per als solistes Aurora Pons, Antoñita Barrera, Araceli Torrens i el bilarín Juan Sánchez Arolas. … – Xavier Montsalvatge –
… Paràgraf a part mereix la magnífica actuació del cos de ball del Liceu en totes les seves intervencions i d’acord amb l’esperit de renovació que ha presidit la tasca coreogràfica de Joan Magriñà qui ha mostrat un cop més el seu talent i bon gust. Meravellosa Aurora Pons en tots els seus moviments: exquisides Antoñita Barrera i Araceli Torrens; àgil i molt segur Juan Sánchez Arolas -veritable revelació d’aquesta temporada- i excel·lents Cristina Guinjoan, Assumpció Aguadé i la resta dels ballarins participants. … – Manuel R. de Llauder –
… El Cos de ball del Gran Teatre del Liceu va presentar una fastuosa visió coreogràfica en la segona escena de l’acte segon, ideada pel mestre Joan Magriñà, en la qual van lluir els seus “virtuosismes” plàstics la ballarina estrella Aurora Pons, i els primers ballarins, Antoñita barrera, Araceli Torrens, Cristina Guinjoan, Assumpció Aguadé i Juan Sánchez Arolas. El vestuari que van ostentar els dansaires va ser confeccionat segons dissenys d’Arturo Carbonell … – A. Catala –